27 Apr 2009


Em..tak tau nak gambarkan perasaan aku hari ni. Nak kata excited, ada jugak..Tp nervous lg banyak la..huhu..seram lak aku..hehhehe..aku pun tak tau aku dh well prepare or not. Baju yg suppose aky tempah utk the day pun aku tak tempah..finally aku beli ready made je..Byk sgt pengaruh cakap itu ini..Ada yg kata "alah, pakai kejap je, buat apa nak tempah mahal2"..finally kain lace yg vouge the vast yang aku beli kat Bandung last Feb, aku simpan je..heheheh..Takpelah, i keep for the big day nnt..hehheheh..em..hantaran aku dh siapkan boxes nyer..juat wait for the thing to put into the boxes..and also flower arrangment..aku belasah je..bukan nye berseni pun tgn aku ni..aku buat ikut suka aku je..heheheh..nak mintak tolong makcik aku yg mmg teror menggubah tu, aku lak yg tak sempat nak hantar the boxes tu pd dia..biasa la kan..aku ni bz je..last week pun 4 hari aku kat Bali..sbb tu aku rasakan tak cukup masa utk buat preparation..Harap2 semua nyer berjalan lancar..Nasib baiklah ada kazen aku Cik Hazlina byk bg idea and advice..kalau tak kelam kabut gak aku..And kwn2 lain yg byk tolong aku, Diana dan all my family members..Aku byk refer pd magazine yg dipinjam kan oleh kazen aku tu and hari2 surf internet..wakkakak..(curik tulang, tp keje ttp buat ok, hehehhehe)..

No comments: