5 May 2009

My cute little photographer..Muhammad Aliff Hafeez



My little photographer


Percaya atau tidak..Dlm sibuk2 aku siapkan persiapan majlis aku, aku terlupa satu perkara yang agak penting bg aku..PHOTOGRAPHER..mulanya aku rasa "it's ok"..tp when on the day itself, baru la kelam kabut..all my siblings boleh lupa pulak bwk balik camera (menagis gak la aku..sedih jugak la dlm hati)..Mr F la jd tmpt aku mengadu..heheheh..Thanks Mr F..Luckily ada camera aku, adik and Along (Na)..Then bila dh ada camera, takde sape nak ambikkkan pulak..heheheh..teringat aku kat anak buah kesayangan aku yg mmg suka camera..hehehhe..dan that day, dialah yg jd photographer aku..layan kerenah aku yang "kaki posing" ni..hehehhe...Thanks Aliff...Achik Ya dh kasi upah kan jd photographer..heheheh.. :)

No comments: