1 Jun 2009

WEEKEND ACTIVITY




Last weekend we all balik kampung..actually aku balik sbb cousin aku kawin on Sunday..So on Saturday we decide to go out..After visit Mr F's friend at Hospital Ipoh, we proceed to Gua Tempurung..huhu..lama dh plan nak g situ..tp takde kesempatan..Lepaking sambil mkn pizza..plan asal nak jln2 kat dlm gua tu, tp because of time constraint, we decide to balik awal sbb dh janji dgn mak aku yg nak temankan we all hantar baju kat tailor..Mr F nak buat baju raya 2 pasang lg tau tahun ni..heheheh..Before balik we all singgah pasar malam..hahahhaha..ada satu kisah kantoi..huhu..we all terserempak dgn kwn sekolah yg tak tahu kejadian 2 may..huhu..what should we hide it anymore..Mr F pun mengaku je la dgn kwn we all tu..hehehhehe..(Berbunga2 hati bila Mr F cakap "Ini tunang aku" pd kwn we all tu..huhu..bangga lak rasanyer..huhu)..Mr F, apa perasaan keluar dgn future mother in law, sis in law and brother in law? ok kan? they all ok lah..jgn nervous2 ok, nnt langgar tiang lak..huhu..i love u.. :)

No comments: