4 Aug 2009

SMS oh SMS

Pernah tak anyone berhadapan dgn masalah mcm aku ni..lmbt dpt sms, sms dpt tak complete atau tak dapat reply langsung..nak pulak the sms come from someone important..kadang2 aku overlook sms..baca tp tak reply (rasa mcm dh reply, or aku taip tp tak tekan send)..itu satu part la..the 2nd part lak, that special someone itu telah merajuk dek kerana tidak mendapat balasan sms yg dia send..sure korang akan rasa serba salah bila dah involve dgn perasaan (marah, merajuk, kecil hati etc)..aduhh..aku ni pulak, itulah kelemahan aku..tak boleh org marah, org merajuk, org kecil hati..sure aku jadi tak keruan..apa yg patut aku buat? Say sorry (dh, tapi takde jawapan)..kenapa ek? entahlah..tolonglah beri jawapan..sbb selagi itulah aku takleh nak start keje aku yg melambak ni..

**Sekadar hiasan..hehehhe...

No comments: