14 Dec 2009

KURSUS KAHWIN

Mr F kata ini tarak, tak boleh kawin..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

**Mentang2 lah dia dh ada sijil (since dia study lg dia dh ada sbb join organize kat tmpt belajar dia)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dan dengan menempuh segala onak ranjau yg berduri (cewahhhh), aku telah berjaya menjalani 2 hari dengan penuh semangat pd 5 & 6 Dec lalu (sorry lmbt update sbb byk keje). Walaupun aku g sorang (jelous tgk org lain g dgn pasangan masing2) tp aku ttp bersemanagt..Sbb ustaz tmpt kursus tu kata, takde kursus tak leh kawin..so aku jadikan kata2 itu satu dorongan buat aku (cewahhhh lagi...)..heheheheh...

Setelah sekian lama aku survey tmpt kursus yg best dan lokasi menarik, aku tlh pilih kursus yg bertempat di Tmn Tun Dr Ismail. Cuma RM80 (rasanya almost all place sama). Kursus tu dijalankan di bilik kuliah yg bertempat di tingkat atas masjid tersebut. Lokasi mmg ok sbb dkt dgn rumah aku (tak leh jln kaki la..heheheh). Dan bilik kuliah yg selesa. Aku suka sbb dia buat kat masjid.Sangat selesa utk bersolat dan paling best sbb tiap2 waktu ada solat berjemaah. Kursus selama 2 hari, sabtu 2.30-7.30ptg dan ahad 8.30 - 4 ptg. Tmpt kursus ni gak leh tolong buat akuan bujang pd sape2 yg tak tau nak buat kat mana n mcm mana (just dgn bayaran RM10). Meals juga disediakan (siap makan nasi minyak lg for lunch on sunday tu). Pada sape2 nak try kursus kat sini, sgt recommend. Sbb ustaz2 dia pun best2.


**Bilik kuliah yg selesa..tp penat gak la duduk 2 jam per session tu.

**Dpt buku ini, jadual, pen dan kertas A4 utk tulis nota.

**Semua peserta di beri fail, dlm fail ada buku. Tp aku tak bwk pun failbnyer. aku bwk buku dgn kertas utk nota je..heheheh..Tgk org lain sume ada fail atas meja, aku takde..heheheh..

**Sorry, blurrr...taknampak lak ctc numbernyer.sila cari kat internet. taip je kursus kawin taman tun, sure jumpa.

Sijil aku sudah siap rabu yg lalu..Tp tak ambik lagi sbb bz. Mg ni baru ambik.

No comments: