21 Feb 2011

KEBETULAN YANG MEMANG BETUL

Ikutkan tarikh due aku untuk deliver 24 Jan..Sbbkan doc kata GDM takleh overdue, so dgn yakin baby akan lahir 24 Jan..tah mcm mana doc induce lewat sehari (sila rujuk entry yg lepas)..maka lahirlah baby aku on 25 Jan..

Teringat aku bila makchu aku dok tanya bila due, dia harap baby lahir sama birthday chu aku (husband makchu) which is 25 Jan..aku dgn yakin jawab "tak mungkin" sbb doctor dah kata by hook or by crook, 24 mesti induce..tapi kalau dah Allah berkehendakkan begitu, begitu lah jadinya..heehhe..maka dgn itu, birthday Faliha sama lah dengan birthday Tok Chu nyer..Bleh la celebrate sama2 ek nnt..hehhehe..Memang satu kebetulan..

Ada satu lagi kebetulan..baby aku satu lagi (kereta) pun keluar on 25 Jan (25 Jan 2010)..kereta yg byk berjasa..mula2 aku mmg tak rasa nak beli kereta, tp right before aku kahwin, aku decide nak jugak beli kereta..mmg byk berjasa kereta tu..kereta tu lah yang bawak kami ke mana2..balik kampung, jalan2 etc..kereta yang ada sentimental value buat aku dan Mr F..walau apa jadi, kereta ni tak boleh jual..kalau pun nak beli kereta lain, kereta ni aku akan simpan..sayang..byk kenangan dan jasa..cukup je umur kereta setahun, Faliha lahir..kenangan jugak tu..maknanya, setiap 25 Jan aku akan buat 2 benda..Celebrate birthday Faliha dan renew roadtax kete..huhu..

Kebetulan yang memang betul! hehehhe...

No comments: