18 Mar 2011

CAKE CHOCOLATE BANANA

Aritu masa dlm pantang (sebulan) aku ke KL attend wedding cousin aku..aku tak g wedding pun..dok umah je..dok umah abg aku kat shah alam..hari pertama tu stay umah akak aku kat putrajaya..kebetulan ada pisang dlm fridge dia..kulit dah nak hitam (nampak sgt dah beli lama)..tp isi masih elok..aku pun ambik, plan nak buat kek pisang caremal..terjumpa lak serbuk koko..so aku pun kerah anak buah aku tolong..excited tul diaorg nak tolong (lelaki 3 perempuan sorang)..inilah hasil kek nyer..



Bila dah masak excited lak aku nak rasa..tiba2 mak aku kata, org dalam pantang xleh mkn pisang..haiyo!

2 comments:

zaf-neza said...

nmpak sedak kek tue..
hehe..anyway hepi besday..19/3

IRYANI ALIAS said...

zaf-neza > entah la sedap ke tak..sebab x dpt rasa..hehehhe..anyway, thanks for the wish.. :)