18 Mar 2011

TAMAT


**Stokin dah boleh simpan..yahooooo...


Apa yg tamat? huhu..tempoh berpantang yg dah tamat..so dah boleh minum ais, mkn seafood ie udang, sotong, ketam etc..hari pertama abis pantang, aku dah masak ketam lemak cili api..lepas gian 44 hari tak dpt cili padi n ketam..huhu..ais jgn kata la..bgn pagi mak aku dah bg air sejuk menandakan dah abis pantang..huhu..
Mlm tu jugak aku blk rumah in law..2 mlm kat sana then balik KL..sempat la bwk baby ke tesco shopping barang rumah masa kat kampung..esoknyer balik KL samapi2 je singgah Jusco window shopping..huhu..
Overall, aku rasa proses bersalin adalah lebih mudah dari proses berpantang..sungguh lenguh kepala otak aku ni nak menahan tak leh minum ais sbb aku ni penggemar ais tegar (ais panas tak bape gemar)..
So lepas ni misi bwk baby jln2 n ronda2 supaya dia cepat adapt dgn aktiviti ibu dan ayahnyer..hehehhe..

No comments: