13 Feb 2012

HAPPY 2ND ANNIVERSARY



12022012..cantik number ni..Happy anniversary to myself and my other half Mr F..I love you with all my heart..semoga kebahagian kita kekal smp akhir hayat..amin..

Plan asal nak g short holiday..tp last minute c
ancel sbb rasa mcm tak tau nak kemana and tak berbaloi lak nak spent 1 mlm kat hotel with room rate more than 200..mengarut sungguh..hotel nowadays makin mahal..padahal room style, service mcm tu jugak..

So aku decide nak masak his fav food (chicken chop) for the pre-anniversary night for our dinner..inspired by chicken chop Kafe Malaya, aku pun gigih lah menyi
apkan chicken chop ala aku..huhu..Sorry ye sayang, black pepper sauce nyer masin skit (masin byk kot!)..saya tertuang garam (gara2 nak cepat tak guna sudu)..hampeh! Mr F kata sedap (tp kalau tak masin lg sedap..hahahha)...

Aku takde beli apa2 hadiah pun..sbb takde kesempatan nak g beli..Plan asal nak g alamanda on friday (10feb) ptg lepas fetch gegirl @school..suddenly Mr F pulak balik awal sbb dh lama tak g fetch Faliha kat sekolah katanyer..plan aku terbantut! so aku just sempat beli simple present
(chocolate and greeting card) as surprise and aku letak kat atas dressing table on 11 Feb midnite..tp on 12 feb morning baru mr F perasan benda tu masa bangun
solat subuh..huhu..till now, nothing for me, but sweetgreeting sms from him..thanks sayang..i did not expect anything but his love..that is more than everything for me..

12 feb, morning, siap2 ..Mr F will take us out jalan2 n mkn2 @Mid Valley..bila kali terakhir g Mid Valley? Hurm..entahlah..sebelum pregnant kot..ke sblm kawin..aduh..sudah lama rupanyer..tmpt kali pertama aku n mr F dating tu!huhu...

We all jalan2 cuci mata @The Garden and The Curve..Window shopping..plan nak beli baju Faliha, suddenly Mr F belikan aku :
Thanks sayang..Tak lupa jugak, 3 pasang kasut !!! bestnyer!!!

Then lunch Thai food menu for me and Tenpayaki for him..Faliha mkn both! Untung dia...huhu..

Sambung jalan2..sebelum balik, singgah minum @Dome..teringin makan Dome signature bread pudding..

Suddenly rasa nak beli sesuatu for him..aku tau Mr F selalu survey2 kat e-bay..tapi tak beli2 lagi..tak tau la yg mana satu dia tgk, tp aku berkenan kat yg ini..Hope he like it..Ni bukan nak encourage him to smoke more..tapi as a sign supaya dia berhenti / kurangkan merokok..(hurm, berangan je la kot!)


Simple celebration but really meaningfull for me..Tapi yg paling happy sure lah Faliha sbb dapat jalan2..mcm nak pengsan aku mengejar dia + menyusun buku kat MPH..Faliha tukang sepahkan..hadoi..mmg fav dia g kedai buku..kalau tak sepahkan buku, alih2 kan dr rak ke rak, bukan dia la tu..aku beli 1 buku, tp bukan utk faliha..dia dgn happynyer ingat buku tu buku dia..melalak suruh aku keluarkan dr plastik..sbb dia mmg minat baca (minat suruh aku bacakan utk dia)..

I love you sayang..Thanks for everything..Dah 2 tahun kita tidur sebantal, makan sepinggan, minum secawan..cewah! Itulah resepi kebahagian..sharing is loving..thanks for being the best man in my life and the best ayah for Faliha..


No comments: