29 Apr 2009

ROOM DECO


Utk cover the whole bed


Yang this one normally org letak kat gazebo in the garden at home


Hari ni aku je yang still keje..Sbb Mr F dah bercuti n akan balik kampung hari ini..What to do..Dh kerja aku ni memerlukan commitment yang tinggi dan menyukarkan aku untuk ambik cuti..tambahan pulak kat ofis aku ni bukannyer ramai sangat..so nak taknak aku terpaksalah terus kerja smp esok..(walaupun dalam hati dah berkobar2 nak balik kampung)..

Em..lupa pulak aku nak bercerita pasal 1 lagi benda yang aku beli for "my day" in Bali..Masa hari kedua aku kat sana, time aku otw dari Denpasar ke Kuta aku terpandang lah sesuatu yang menrik perhatian aku..aku rasa nak turun beli..but time tu aku agak rushing..so aku pendamkan je lah hasrat aku tu..esoknyer lepas tour aku pun curi masa untuk hunting benda tu kat Legian Street (Penat jugaklah aku jln kaki alone dr Hard Rock Hotel tu ke situ)..Em..luckily ada kat situ..aku pun beli lah satu yang tak berapa besar (taknak besar2, semak pulak nnt)..And kalau nak tau harganya pun tak lah mahal..setelah aku bargain ala kadar (aku ni mmg jenis tak pandai menawar) aku dapatlah benda tu dgn harga RM45+-..yang pada aku sangat lah murah (tak taulah kalau ada org lain beli lagi murah dr aku, spt yg aku cakap aku ni tak pandai nak menawar..heheheh)..


Dan balik kampung last week (last 2 week actually) aku pun dgn semangat berkobar2 pasanglah benda tu kat dlm bilik..sajer je nak nampak different..(kadang2 aku tgk balik aku rasa semak pulak, heheheh).. Tapi aku takde ambik gambar sebelum dan selepas aku gantung benda tu..Benda tu adalah kelambu (spt gambar di atas, tp gambar tu yang bentuk square kecik n besar, yang aku beli bentuk round n kecik)...

No comments: