28 Apr 2009

BALI TRIP







Em..lupa nak cerita pasal doorgift..aku dh fikir mcm2 utk doorgift "my day" nnt..tp tak tau apa yang menarik..trend sekarang bagi small towel, sudu&garfu, candle dan mcm2 lagi..Aku dh survey tp takde satu pun yang menarik perhatian aku kecuali cupcake..so aku decide nak buat (bukan buat la, order je..hehehe) utk dijadikan doorgift..Tapi takkan cupcakes je kan..so aku pun terfikir2 lah apa yang aku nak bagi, handy but lain dr yang lain..last week during my trip to Bali, aku terjumpa lah mcm2 benda yang aku boleh jadikan doorgift..kat sana mmg byk benda yang menarik (org Bali mmg creative with their handycraft)..Tapi aku takde banyak masa nak survey, so bila aku nampak je 1 benda ni, nampak mcm menarik la (pada aku, org lain aku tak tau) so aku pun just grab memandangkan aku dah takde masa nak fikir lagi..It's a Bali Soap yang diletakkan dlm bekas kayu (ada yg round and square), with ribbon and ada a few type (ie Coconut etc)..senang aku tak payah nak ikat2 ribbon lagi..so, aku rasa ok lah..tak payah lah aku nak terfikir2kan and tercari2 lagi nnt..

No comments: