3 Aug 2009

MY DREAM DIAS

**Gambar di pinjam dr http://rinssuzana.com/

A few days ago (last week) aku ada survey2 nak discuss about my wedding arrangement. Disebabkan aku ni takde expirience (of course la kan..hehehhe) aku rasa agak kelam kabut skit la nak cari planner..ditambah pulak the big day akan berlangsung kat satu daerah yg tak berapa nak glemer (tak byk butik pengantin, kalau ada pun yg biasa2 je)..aku bukan la nak buat grand2 sgt pun, janji meriah and memorable..aku dh survey a few design yg aku admire..baju yg aku and Mr F akan pakai nnt berwarna .... (rahsia), so aku rasa biarlah the dias tu nnt simple je..sbb aku tak suka nak buat tema colourfull or dias and baju same colour (mcm sesetengah org buat)..so aku dh decide nak buat dias warna putih je..em..the thing is now, dias2 yg aku dh berkenan ni sume dr butik2 kt kl and tak leh nak arrange kat kampung aku tu yg agak jauh (tak bape jauh la actually - 1 1/2 hour je kalau bwk laju..heheh)..skrg ni aku kena discuss dgn mana2 butik / planner kat kampung aku utk buat my dream dias ni..heheheh..tp ada ke yg buleh? itu lah masalah aku skrg ni..ikutkan hati, later je aku pk..Tapi aku cuma ada less than 1 year utk fikirkan semua ni (byk lagi nak pk, buakn dias je)..heheheh..so better i start from now..

1 comment:

boxhousestudio said...

tapi kat yani kalu tempat duduk cam gitu tak nampak gah untuk raja dan permaisuri sehari...nampak tak kemas,,,tambah tambah pada lelaki..sebab kerusi tu rendah jadi bila orang lelaki duduk jadi nampak tak manis sebab sampingnya pasti akan ternagkat dan tak kemas...dan bila duduk kat kerusi macam gitu nanti nampak u all membongkok...kalu tak ingat nak duduk tegak balik..alamat bila dalam gambar..nampak tak menarik...this is my opinion ya..

tapi kalunak kerudi camtu gak...mak sura ingat selalu duduk mesti tegak tegak tau..baru segak