3 Aug 2009

I'M BACK


Hi..lamanyer aku tak update blog..tak tau la kenapa..takde mood + keje yg bertimbun..heheh..walaupun aku sebenarnya tgh headache hari ni (sbb minum teh ais, aku pun tak tau kenapa kepala aku ni elergi teh air, kalau minum sure headache), tapi aku berusaha jugak utk update blog aku yg dh lama sepi ni..hehehe..janji nak update kisah trip ke singapore pun tak update2 lg (saiz gambar besar sgt, tak reti nak resize + malas)..hehehe..

Hari ni aku surf2 internet..cari2 kat mana nak dptkan soft toys (teddy keychain)..puas lah aku mencari..tp tak jumpa2..takpelah, aku dh mintak tolong kwn aku carikan (tp blm ada feedback)..

Em..lagi 2 minggu au nk fly to Medan (14hb)..Actually 50-50 nak g sbb H1N1 nampaknyer tak reda lagi malah makin membimbangkan..tp disebabkan rasa akan kerugian yg akan aku tanggung sbb dh beli tiket flight (yg g jakarta aritu dh burn), so aku g jugak lah utk elak rugi buat kali ke berapa entah..unfortunately abg aku + family ttp takleh join the trip sbb UiTM melarang staffnyer travel overseas takut kena H1N1 (abg aku staff UiTM)..so tinggal lah aku, mak aku, makcik aku, cousin aku and kwn makcik aku yg confirm travel kali ini..em..actually mcm2 ada dlm kepala aku ni utk aku beli kat sana nnt..tp budget tak byk la, sbb aku taknak spend byk sangat kat Medan nnt..Antaranya:

1. Kain lace utk gegirl2 aku (my niece) utk di pakai mlm my big day nnt

2. Langsir (kalau ada design yg cun2 n bleh siap cepat) - rasanyer tak sempat kot

3. Door gift utk children (aku dh ada plan nak bg apa, tp nak add on kalau ada apa2 yg menarik kat sana nnt)

4. Blause + baju utk aku pakai g keje (sbb rasa mcm dh tak byk je baju aku - yg seksi2 dh sealed dlm box)..hehehhe..

5. Em, last but not least, barang2 yg dikirim kawan2 and others


At the moment tu je dlm list aku..tak tau la kot2 esok2 ada lak yg terlintas utk di hunting..

**Gambar - sapu tangan yg di buat bentuk lollipop..cute kan?

No comments: