5 Aug 2009

HAND BOUQUET

Selalunye hand bouquet will come together in the package. Tapi pernah tak kita terfikir nak buat sendiri (konon2nyer lah..hehehe)..Nampak mcm senang je, tapi boleh ke aku buat..hehehhe..On my engagement that day pun my aunty yg buatkan..heheh..tangan aku ni mmg tak seni kot nak buat benda2 mcm tu..tp kan best kalau dapat buat sendiri..hehehhe..Actually ada mcm2 jenis hand bouquet atau dlm bahasa melayunyer bunga tangan..Ada yang jenis besar dan panjang, ada jugak yg kecik n cute je..dlm byk2 jenis bunga, aku rasa roses lah yg paling sweet sekali..Pemilihan warna pun sangat penting sbb takkan lah nak pakai baju warna merah + bunga tangan warna merah gak (aku rasa mcm serabut je..tapi kalau kena dgn bunga dan gayanyer, cantik kot..bunga tangan kalau ditempah rata2 dlm range RM60 - RM80 (apa yg aku survey kat internet la)..Worth atau tak aku tak pasti sbb aku pun tak pasti cost bunga2 tu (mengikut lokasi, kalau duduk kat cameron highland untung la kot)..Em..kalau baju warna pink, bunga tangan warna apa yg sesuai ek, dan kalau baju warna hijau, warna apa lak yg sesuai..kalau baju putih senang nak cari, hentam je warna apa pun, sure kena, tp yang penting ialah "JANJI VOUGE" hehehhehe...

No comments: