11 Sept 2009

KOLEKSI TUDUNG BARUKU



Aku ni jenis tak suka pakai tudung selain warna hitam..merah, hijau, kuning or warna2 cerah..sbb aku merasakan yg muka aku ni taklah putih (mmg agak gelap pun..hahahha)..Last weekend aku g memborong tudung konon2 utk raya, tp aku dh balasah pakai g keje..hehehhe..tak sabar tgk..hehehhe..aku borong smp 17 helai tudung aritu..ni pun rasa mcm nak g beli lg..hehhehe..em..biasa la, baru nak buat koleksi tudung yg selama ni tak pernah beli pun..Aku beli mcm2 color..hijau pun ada..lantak la, org nak kata tak sesuai sbb kulit aku gelap ke hape ke, lantak la, ada aku kisah..yg penting aku suka..heheheh.. (abaikan posing aku yg agak poyo ek)..heheheh..

9 comments:

SiQaH HuSSiN said...

17 helai sekaligus..
waa hebat2..
bestnya..bilalah masa i leh shopping cmtu..huhu

lawalah u pakai tudung cmtu..colourful & nice..

Achair@Faisal said...

hehehhe...xpelah..dulu x mcm skrg kan??itu lebih baik dari dulu...:)

Anonymous said...

lawa tudung tu..mane ada gelap..cerah je tgk..

IRYANI ALIAS said...

amy : yeke? tu sbb lampu kot..hehehhe..

achair sayang : thanks for your support.. :)

cutiesifa: yeke lawa? thanks..jom la kita g shopping kalau nak..

SiQaH HuSSiN said...

ada kad raya tuk kamu..

Mama Awisy said...

suka ler tudung mcm tu..cantik..kat ariani mahal sgt..

IRYANI ALIAS said...

Mama Awisy : em..mmg pun..mahal berganda2..hehehhe..beli je kat jln Tar..murah2..heheheh..berbaloi2..kuality pun ok je rasayer..

jai@jezz said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri.. (*.*)

** amboi bergaya sakan akak ni ngan tudung baru yerk...

IRYANI ALIAS said...

Jezz : Selamat Hari Raya..Tudung beli utk raya tp dh melaram g keje..huhu..