16 Oct 2009

BELAJAR MASAK

Aku selalu dengar orang tua2 cakap "Kalau nak kawin kena pandai masak"..hurm..aku ni dah boleh masak ke nak kawin ni?fuh..nampaknyer aku dah tak banyak masa..aku kena cepat2 belajar masak..huhu..aritu aku pun test power la masak mee/kuetiaw sup..actually aku yg teringin sangat nak mkn..ikut hati nak beli je..tp bila pk2 balik, baik aku masak..lebih jimat kos, boleh mengasah bakat memasak dalam erti kata lain, belajar memasak..hahhahah..(dah nak kawin baru terhegeh2 nak belajar masak ek)..so ptg tu lepas balik keje, aku singgah beli bahan2 kat kedai runcit kat kawasan ofis aku..kebetulan mlm tu aku nak g rumah kakak aku n overnite kat sana..so aku decide nak masakkan untuk the whole family..inilah hasilnyer...(lulus ke tak?) heheheh..





**Agak2 sedap ke tak? resepi ni aku dapat dari pengalaman aku mkn mee sup..heheheh..tak tgk buku ok..

No comments: