16 Oct 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU SIL

3 Oct 2009 wedding my SIL. A day before aku n Mr F dah ambik cuti..since aku dah orderkan halwa n cupcakes utk hantaran, means 2 Oct tu aku kena g ambik benda2 tu..aku order kat Ipoh je..sbb itu yg terdekat available..because of the very last minute order (nasib baik dpt), tu je yg available..halwa tu kisahnyer aku dah order before puasa lagi..suddenly a week before nak ambik, makcik tu cakap takleh buat pulak..apa lg aku pun bergegas lah cari kat internet..nasib baik jumpa dan available..masa hari nak pick up pulak satu lg kes jd..aku janji dgn akak tu nak jumpa kat Tesco Pengkalan (aku pun tak tau kat mana sbb tak pernah pergi) pukul 11 pagi..suddenly akak tu bgtau dia lmbt and kul 12 baru leh jumpa dan tukar kat Tesco blkg Jusco Ipoh..Tgg punyer tunggu, suddenly akak tu kata dia salah jln lak..Dia dr rumah nyer kat Gopeng ikut highway nak ke Ipoh (kononnyer nak cepat smp)..ntah mcm mana salah jln terus ke Kuala Kangsar..muahahah..last2 we all decide g ambik cupcakes dulu (dkt area jusco jugak)..Lepas solat jumaat (kat masjid Ulu Kinta) baru we all ambik halwa tu..alhamdulillah..nasib baik selamat dpt benda2 tu..legaaaa..otw balik we all lunch kat Tesco Kampar, then singgah Kampar sbb Mr F nak cari Rayban utk kwn dia..Anyway, aku tak sempat nak ambik gambar pengantin on the wedding day, since masa aku smp pengantin lelaki blm smp..Nanti aku mintak Mr F gambar n tempek kat sini..

Halwa yg dah siap deco dlm bakul..sorry ek SIL, deco tak ikut theme
color.Order from Sweet Fountain

The cuppie order from Litte Gemz

Us :)

Posing2 sambil tgg Mr F g solat Jumaat

No comments: