9 Oct 2009

MIMPI

Percayakah anda pada mimpi? Aku? em..kadang2 percaya gak, sbb mak aku cakap, ada mimpi yg membawa alamat dan ada mimpi yg sekadar mainan tidur..Ini sebernarnye citer dah basi (time raya - raya ke 6)..Pada mlm tu aku telahpun bermimpi (ewah, skema lak ayat aku)..Aku tak tau la sbb aku terlalu penat ke mlm tu or sbb mmg mimpi ni satu alamat or what so ever aku pun tak pasti..nak tau apa mimpinyer? aku mimpi aku "miss flight"..heheheh..dlm byk2 perkara dlm kerjaya aku sbg seorang "Tour executive", miss flight lah benda yang aku paling takut..tak ke naya kalau miss flight, kena marah dgn client lg, nak ganti duit beli tiket baru lg..ish, nauzubillah..taknak aku..so selalunyer aku akan awal2 g airport (lantak la org nak kata aku excited ke hape ke)..masa mula2 keje dulu mmg mcm tu bila aku ada keje luar yg membabitkan flight..tp dah lama2 ni aku dah agak lali la..so dah pandai manage time..hehehhe..eh, sambung balik kisah mimpi aku tu..mimpi nyer begini..aku nak fly ke kota kinabalu tak silap (domestik je pun), dlm kelam kabut nak ke airport tu, aku suruh adik and 2 cousin aku hantarkan..entah mcm mana aku leh terlambat smp..smp je kat airport, airline staff kat check in counter tu cakap, flight tu dah nak smp destination pun..hahahah..kantoi..aku dgn rasa menggelabah sangat sbb suppose aku assist 3 org client aku ke sana..dia org dah fly, aku tertinggal..nak beli tiket baru aku mana ada duit..dlm dok pening2 kat airport tu aku pun terjaga...heheheh.. Nak di jadikan citer, esoknyer 7 Syawal..Mr F dan aku ke ipoh utk attend wedding kwn sekolah we all..invitation tu Mr F yg dpt through sms a few days before..Otw tu, we all singgah Tesco utk beli hadiah..tgh syok2 tolak troli, sekali Mr F cakap "Sayang, wedding tu esok la"..muahhahaha..dia baru baca balik sms tu dan find out yg wedding tu "Ahad bersamaan 27 Sep 2009"..hahahha..aku tak marah pun Mr F, aku nak tergelak je..takpe lah, human mistake..sape yg tak buat silap kan..overlook..heheheh..sbbkan dah half way and dah beli hadiah, we all decide utk ke Ipoh jumpa our friend tu bg hadiah tu (since 27 Sep we all masing2 nak balik KL dah and tak sempat nak attend the wedding)..Otw masa dlm kete (sblm find out salah tarikh), aku dah citer kisah mimpi aku kat Mr F..heheheh...selepas kejadian, Mr F kata mungkin mimpi aku tu alamat la pd apa yg jadi hari itu..huhu..So, percayakah aku & Mr F pd mimpi?heheheh...

**Sayang, sorry ek saya tempek citer ni kat blog kita..buat kenangan..i love u sayang..

No comments: