3 Dec 2009

BAKUL LAMA

Banyak sgt bakul2 lama kat rumah aku tu..so aku decide nak buat simple deco gunakan bahan2 sedia ada..aku recycle je bunga2 yg ada kat rumah san ribbon2 yg ada..aku plan nak gunakan bakul2 ni sbg bakul utk doorgift nnt..tp terlupa lak doorgift nnt berupa paper beg yg berisi .....(tak tau lg)..hehehehhe..hurm, bape je yg muat nak letak dlm bakul ni..bape kali lah pulak nak kena refill..hurm..takpelah..tgk je mcm mana nnt..heheheh..

**Abaikan benda2 lain sekeliling bakul..semak rumah aku dgn barang2 kahwin aku..(yg dlm plastik tu curtain nak hantar kat makcik aku jahitkan)


**Bakul petak ni dpt masa bertunang. Mr F letak buah dlm bakul ni. Sorry sayang, bakul ni dh tukar rupa..hehehe...Perhatikan flower frame aku yg dah hilang bunga di atas..nak tau sape punyer kerja??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Budak kenit baju biru ni...hehehhehe...Aku sayang kamu berdua tau...


No comments: