29 Jan 2010

BUNGA KU SUDAH DAPAT

Finally...aku berjaya mengorder bunga utk hantaran aku(fresh)..walaupun sedikit mahal (byk la jugak)since wedding aku yg jatuh pd double celebration CNY & Valnetine, tp aku ttp nak order..sbb aku dh kebuntuan tak tau mana nak cari bunga dlm waktu yg agak singkat ini..alhamdulillah dh berjaya mengordernyer dan dah buat full payment pun..tgg bunga tu smp je nnt..hope 12 feb tu aku dh leh start mendeco hantaran aku since majlis akad nikah akan berlangsung pd mlm harinya di rumah aku...wow..lg bape hari je ni..tak sabar lak rasanya..aku rasa mcm dh tak nervous lagi..excited yg lebih nih..takmo ada rasa nervous lg (walaupun still ada rasa itu) sbb aku nak rasa happy je nnt..taknak ada muka nervous, nnt gambar tak cantik..heheheheh...Hurm..hari ni kurang mood nak berblogging..nnt aku dh ada mood aku smbg ok..

No comments: