26 Jan 2010

HATIKU GUSAR



Aku semakin hari semakin gusar..adusss..hari makin dekat..boleh tak aku tak confirm lg mana aku nk dpt bunga..hahhahaha..padan muka aku..sape suruh kawin time CNY + Valentine..as a resule aku telah mengalami kesukaran utk mendapatkan bunga segar..aku dh contact direct suplier from Cameron highland pun, they all said takut takde bunga sbb permintaan terlalu tinggi..kalau ada pun harga nyer dh jd berdentum2..aduh...larikkkk la budget aku..takkan aku nak spent smp 5-6 ratus utk bunga saje??? oh tidakkkkkk..aku dh jugak try order dr satu kedai kat kg aku, juga tak berjaya..kalau ada pun dia kata, dia akan import dr taiwan, yg cameron punyer sold out..kalau dh namanyer pun import tu, sure la dr seringgit jd 5 ringgit..tak kuasa aku..last sekali aku try mintak tolong aunty yg supply bunga masa engagement aku..dia pun angkat tangan..aduhhhhh..aku kepeningan..tolong tolong..agak2 leh tak aku beli direct dr kedai2 kat pudu tu? or anyone ada idea yg leh membantu..majlis aku 12 feb (nikah)..aku perlukan bunga on 11 feb..ataupun, haruskah aku tukar dr guna bunga fresh ke bunga artificial?? kat mana nak dpt bunga artificial yg nampak real dan murah..tolonglah aku......

No comments: