7 May 2010

SIARAN TERTUNDA - WATCHING MOVIE

Sorry..ini citer dh basi..tapi baru nak upload..sengal sungguh!!! Sangat lah tidak punya masa nak upload blog aku yg makin bersarung tikus ni..


Ini kisah menonton movie yg sudah agak lapuk..Kalau nak tahu last we all watching movie adalah on our anniversary 01Nov2009..aduh..lama sungguh kan..maka dgn rasa sedih hatinyer (kenapa sedih lak nih) aku pun mengajak la Mr F menonton mlm itu (1st time watching movie mlm dgn dia sejak kenal tu!!!)..Mr F ni mmg jenis tak suka kuar dating mlm2 (bukan nak reka citer or puji my hubby okeh, tp itulah hakikatnyer)..tiba2 aku rasa teringin sgtlah pulak nak watching movie mlm..kata Mr F boleh with condition..Not midnite movie (takut tetido dlm cinema la tu)..heheheh..takleh midnite pun takpe la..janji mlm..dulu2 sblm kawin haruslah tak boleh kuar mlm ngan dia kan (kalau curi2 blkg mak boleh je ek, tp takotttt)..bukan mak aku marah (tak tau marah ke tak sbb tak pernah buat, marah kottt)..heheheh..so skrg dh dpt lesen besar..apalagi..jom la kita ke Sunway Pyramid menonton Alice in Wonderland..Dan sejak itu we all tidak pernah menonton movie di cinema lg sbb jadual yg terlalu padat (almost every weekend ada hal, nak watching weekdays, jgn harap la Mr F nak)..heheheheh..



**Ni apa benda ntah namanyer..Nak kata ice cream bukan ice cream..Tp yg pasti ia sedapppp..



**Window shopping before the movie start.



**Mcm biasalah..Mr F jd tukang kumpul tiket..simpan baik2 ye..nnt saya nak framekan..wakakak..

No comments: