15 Jun 2010

MY BFF WEDDING

Cuti sekolah menjelma.Mulalah jadualku penuh dgn jemputan2 majlis perkahwinan..tp dlm keadaan begini, tak semua aku penuhi..majlis2 terpilih je yg aku dpt attend. Last weekend aku ke majlis perkahwinan kawan aku Bad (course/class mate UITM, housemate, ex-officemate)..her husband pun aku kenal jugak.kwn sama2 melepak di zaman bujang dulu..hehehhe..majlis berlangsung di Senawang.

**Abaikan muka aku yg berkilat akibat hormon kulit berminyak yg melampau sejak 7 minggu lalu..hehehhe..

Balik dr Senawang, bergegas pulak ke Bangsar. Wedding Faizal & Noraini. Smp agak lewat. Kira2 jam 3.30 ptg..kala itu tetamu dh tak ramai..



**Mr F tiada dlm gambar sbb jd photographer


After wedding Faizal, aku n Mr F terus balik kampung sbb esoknyer ada wedding kwn Mr F di kampung pulak..fuh..penat sungguh..sampai terdemam2 aku..

**Sorry kepada kwn2 yg request nak tgk gambar di majlis Bad..takde mood nak upload gambar. Later aku upload lg okeh.

No comments: