10 Aug 2011

MMG BETUL2 DAH BERHABUK

Faliha's playtime @home

Senyum copy senyuman ayah


Ayah's birthday cake cutting @NAGM Putrajaya


Faliha @Along's wedding


Faliha @Floria 2011 Putrajaya


Kesiannyer tgk blog aku ni..ni bukan berhabuk lg, ni dah bersawang namanyer..Sejak kebelakangan ni aku mengalami kesibukan yg melampau..sampai jadual harian aku jd tunggang langgang..even masa utk diri sendiri pun dah takde..actually byk cerita menarik nak aku kongsikan..tentang aktiviti dan cik bambam yg dah makin tak mau diam..makin lasak..last entry on march, skrg cik bambam aku tu dah 6 month old..kejap je rasa..rasa baru smlm aku meronda satu wad nak kasi cepat bersalin..hahhaha..anyway, aku rasa happy sgt dgn life aku skrg..cik bambam tu lah jd penguat semangat (semangat nak keje, semangat nak cepat besarkan dia bagi lagi debab) dan penambah kecerian dalam hidup aku..



Tak smpt nak update trip2 we all (melaka, jb etc)..overseas trip tak de lah nampaknyer buat masa sekarang..sbb nak concentrate dgn keje dan biz..



Cik bambam tu lak baru2 ni 2 kali kena demam..sedikit sebanyak telah menyebabkan dia lost weight..sian dia..skrg tgh sakit mata lak..biasa la dok taska, jangkit2..yg paling worst masa g JB (ayah daftar further study kat UTM) baru2 ni..time tu Faliha tgh cirit birit..sehari berbelas kali aku tukar diapers dia..mlm tu lak kat hotel, semalaman dia tak tido makanyer ayah n ibu pun tak dapat lah nak tido..merengek je dia..finally pukul 6 pagi we all dah terpacak kat kecemasan hospital Sultanah Aminah (berkali g JB, tak pernah jejak hospital n tak tau pun kat mana)..Doc kata ada infection kat tekak dia sbb tu dia cirit birit sekaligus demam..aku lak muntah2 teruk masa kat sana..badan lemah tak terkata..2 hari kat JB we all tak mkn..minum je sbb takleh nak telan apa2 dah..mungkin perut masuk angin sbb seharian kat UTM utk proses pendaftaran..sian Faliha jadi mangsa..tapi alhamdulillah semua selesai..lepas raya nnt baru ayah start kelas..



Blog kawan2 pun dah lama aku tak jenguk..dah tak tau perkembangan kawan2 dah aku ni..facebook pun jarang2 dapat jenguk..maklumlah hp tak bape canggih nak log in fb kat handphone..heheh..


Hurm oklah..aku tgh masak nasik ni..curi2 blogging kejap..kang hangit lak nasik tu, tak leh bukak kedai lak aku ptg ni..later sambung lg ye..tata..

No comments: