25 Aug 2011

RAYA OH RAYA

Alamak, puasa tak abis lagi, dah ada entry raya..lantak lah..sabtu dh nak balik kampung, hari ni n esok je leh online, kalau dh ada kat kampung kang, tak smpt nyer nak memetik keypad ni..

Sebut pasal raya, kalau babb shoppping raya, rasanyer smp bila pun tak abis (kecuali once duit abis)..huhu..thn ni punyelah lemau..smpkan baju raya aku pun aku tak beli2..finally semalam Mr F belikan kat KL..dia yg pilih..aku ikutkan je sbb aku tau taste dia..bila dia bwk balik smlm, mmg ok sgt2 lah..aku pun plan nak simple2 je tahun ni, takde berbaju kerawang sana sini, beading sana sini, see through sana sini mcm selalu..maklumlah dh 3 kali raya aku bertudung litup..huhu..tema pun tak tentu hala..kejap nak hijau, kejap nak itu, kejap nak ini..last2, gara2 baju Faliha takde pilihan, warna tu je lah yg terpaksa we all ikut..bolehlah dari tak ada..bukan senang nak cari baju utk si kenit tu..bukan byk pilihan sbb saiz limited..bila aku g kedai baju cari je, sume saiz besar then org kedai tu mesti cakap, baby takde saiz lah kak, pakai baju biasa je tak payah baju kurung..eh eh, aku punyer suka la kan, anak aku..as at today, Mr F je tak beli baju lg..hari ni katanya..hope jumpa..aku cuma tinggal nak beli tudung n kasut je (ikut hati nak pakai je kasut yg ada melambak tu, tp sbb Mr F belikan aku handbag brown colour, terpaksa lah beli kasut baru since aku takde kasut colour brown)..

Raya tahun ni mmg sakan membeli..semuanya utk meriahkan raya si kenit tu..shopping kuih raya, baju raya je dh beribu2 kot..layankan saja..lepas raya silalah menyimpan balik ye..huhu..




No comments: