11 Mar 2012

RED VELVET






Bersiaran sambil menikmati red velvet yg berjaya diselamatkan dari cik insyirah kita..kalau tak sure dia dh abiskan semua..

Aku ni agak ketinggalan kot..org lain sume dh tak heran dgn kek baldu merah ni, aku baru skrg nak merasa..actually dh lama tau pasal kek ni..tapi tak teringin plak nak mkn..sbb tgk merah je lebih, rasa mcm lebih pewarna je..aku bayangkan rasa dia pun sure la tak berapa sbb lebih pada kaler je..tu sbb sblm2 ni dok menggila kan rainbow kek (birthday insyirah n en ayah with rainbow cake)..

Baru2 ni aku ke pasar malam putrajaya..tiba2 nampak lorry pink yg jual cupcake n ice blended..hajat asal nak beli ice blended..sekali terpandang red velvet cuppies nyer..saje la nak try..beli la 2 ketul..Ya Allah! sumpah sedap..berebut 3 beranak makan..cik insyirah makan tak toleh kiri kanan..

Maka sejak itu setiap kali pasar malam putrajaya (setiap selasa dan jumaat) aku pasti mengejar lorry pink itu utk mendapatkan red velvet nyer yg sgt sedap..

Rasa kek nyer tak manis sgt, berasa..takde la mcm sesetengah kek yg rasa biasa je (except cheese cake my fav la!)..

That day walaupun hujan, aku redah jugak utk mendapatkan red velvet dr loryy pink itu..aku borong 6 biji..cik insyirah je dah makan 2 biji dlm kereta otw balik..huhu...

Lorry pink ni aka cookies wagon boleh dijumpai di pasar malam putrajaya dan beberapa lokasi lain..kalau nak buat party pun boleh jemput lorry pink ni ke lokasi..sgt cool..

for more info visit their wesite @ www.cookieswagon.com

or facebook Cookies Wagon

Layan....


2 comments:

iietamalek said...

sedapnye la makan red velvet...hehe

salam kenal..

IRYANI ALIAS said...

iietamalek > thanks visit my blog..red velvet yg ni mmg sedap..try la beli kalau2 terjumpa lorry pink tu..huhu..