28 Aug 2009

TAG

Alamak..aku kena tag la arini..hehehe..to Jezz silalah baca ek sejarah zaman kanak2 ku.. (malu..heheheh)..

:: Zaman Kanak-Kanak ::.

Nama Penuh: Nor iryani bt Alias
Tarikh lahir: 19 March 2009 (eh..silap 1982..heheh)
Tempat lahir: Tapah Perak (kat umah je)
Tempat Anda Dibesarkan: Tapah Perak gak..
1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
Em..lupa la..ramai sgt..Hizan, Azalina, Shahina..ramai lg la..
2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
Masak2, pondok2, galah panjang, kawin2..heheheh.
3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
"Balik bgtau mak (acah2 je sebenarnyer)"..pastu balik umah kejap, keluar balik terus baik..hehehhe..
4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
Kat depan rumah, kat kebun jiran (sbb ada anak sungai)..
5.Apakah cita cita anda masa kecil?
Engineer, doktor (dua2 tak jd pun..heheheh)
6.Apakah kartun atau rancangan tv yang andagemari dan masih ingat sampai sekarang?
Suria perkasa hitam (ada lg ke skrg?)
7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
Aiskrim lollypop (makanan ringan ke ni?) kadang2 smp abis duit belanja, buat stock kat umah..
8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak andayang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
entah lah..mcm takde je..
9.Apakah gelaran anda masa kecik?
Ya (kwn2) Lya (makcik2 pakcik2 jiran2)
10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda
yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..
Jezz : Tapi dh baca kt blog dia..hehehhe..em..sape lg ek..nnt pk jap..hehehhe..

1 comment:

jai.jezz ^.~ said...

wah.. cepat betul akak buat.. aiceh.. silap taip lahir biler pulak.. hahaha.. lupa ah. ingat gak dulu ader kartun surai perksa hitam.. hehehehe..:)