16 Mar 2010

MLM SEBELUM RECEPTION

Setelah selesai akad nikah mlm tu, lega rasa..aku dh selamat bergelar Pn Iryani..wah..mcm tak percaya je..Happynyer Tuhan je tahu..syukur alhamdulillah..Malam tu, lepas semua org kepenatan tinggallah aku dan a few other cousin tak tido2 bertungkus lumus munyiapkan deco meja makan beradap..satu benda yg aku agak dissapointed, caterer yg sediakan khemah tu bg background kaler kuning utk khemah pengantin..ntah apa2 ntah..dia kata tu je dia ada..aku nak mengamuk pun tak kuasa..takank spoilkan mood..so layankan je lah..mak aku lak kata, biarlah, terima je apa yg ada dr takde langsung..dh la scallop khemah tu ala ropol2 gitu..dh mcm langsir rumah aku 10 tahun lepas je aku tengok..argh..taknak taknak taknak spoil kan mood..biarkan je lah..suppose meja makan tu caterer deco..tp aku yakin caterer tu akan deco mcm hampeh..dh la bunga plastik zaman dolu2 kaler hijau, kuning n merah 3 vase dia kasi..takkan tu je deconyer..alamak..nasib baik la aku dh plan dr awal nak deco sendiri..so mlm tu aku tido kul 3 pagi nak siapkan deco meja etc..thanks to Ms Hazlina, Along, Adha n Adik E (dtg last minute) sbb tolong..kalau korang takde, nangis la aku sorang2 siapkan..Thanks gak pd Deena & Nurin sbb menghiburkan kitaorg mlm itu dgn nyanyian dan tarian korang (my niece yg jugak tak tido2 smp la deco aku siap, tahan tul budak kenit 2 org ni)..Ada satu kisah bengang pasal BUNGA yg sepatutnyer dijadikan bahan deco table..aku akan story mory dlm entry seterusnya..skrg nak post entry happy2 je dulu..heheheh..Layan je lah gambar nih ek..

No comments: