21 Jun 2010

PAINTBALL OH PAINTBALL

Ha...bila aku cakap je aku nak g paintball, sume terkejut.."Kau nak main paintball time mcm ni?"..dan mcm2 ayat lagi yg membawa maksud yg lebih kurang sama..huhu..jgn panik..aku tidak akan sama sekali membuat aktiviti yang boleh membahayakan diri n baby ku..heheheh..since dr awal aku dr commit nak main (masa tu x tau pregnant lagi), so aku still join the activiti walaupun x main..so aku decide nak bwkkan makanan je utk kwn2 aku yg main..bukan senang nak berkumpul dgn x-course mate..dh berkali plan mcm2 aktiviti, semuanyer tak menjadi..alhamdulillah yg kali ini berjaya..Credit to Miss Bismi kerana berjaya mengaturkan satu sessi paintball untuk semua walaupun yg dtg hanya beberapa ketul je..hahahah..jadilah dr tak ada langsung..

Pagi itu Mr F keluar ke car wash utk mencuci kereta yg dh berhabuk setebal 4 inci..kesian kereta kami..sbbkan hari itu hari ahad, maka ramailah org yg dtg dgn tujuan yang sama..aku tak ikut pun..rehat dirumah saja simpan tenaga utk ptg nnt..Once Mr F balik dr car wash, aku pun bergegas siapkan sandwich & barang2 lain yg nak dibawa..

Proceed to LRT Taman Jaya to fetch Bismi..sorry ye terlambat skit cik Bismi, we all silap jln..huhu..
Arrive Bukit Cahaya Seri Alam around 1.30..catch their shuttle to the venue..Game start agak lewat sbb menunggu kwn2 yg lain smp..around 3 kot..
**Entrance fee RM3 per adult only okeh..

**aku yg dh mcm zorro akibat tidak tahan bau2an kat situ..adoyai..

**Penat menunggu shuttle utk ke venue paintball
**Mana la shuttle bus ni...penat dh berdiri nih..
**Aku yg x main tp asyik mkn je..

**Bersiap sedia utk bertempur..


Finish the game around 4+ then pulang ke destinasi masing2..we had a great time..same geos to me n hubby walaupun x join the match..heheheh..

Kredit to my hubby aka Mr F sbb sponsor the snack n drinks ptg itu..



**Wajah2 kepenatan..termasuk aku..tak join pun penat tau..huhu..

Next time kita wat event mcm ni lg ek..

No comments: